I love you

Har inte varit så aktiv, jag vet. Har inte haft någon lust att skriva, har ingen aning varför. Men nu satte jag mig vid datan och kände att jag hade lust att skriva av mig lite. Är trött, irriterad och uttråkad. Absolut ingenting att göra, ingen är hemma, alla är sega och jag orkar inte gå ut. Ska nog lägga mig igen och sedan skriva klart min CV, åka till stan imorgon och handla lite julklappar. Ska även få två kattungar den 1 januari, de är så söta att jag har lust att äta upp de. Har ingen bild på de just nu, men så fort jag får tag på en så laddar jag upp den. De är två tjejer, syskon, blåögda, den ena är grå med mörkgråa/svarta streck, ska heta Kitty(min mamma valde namnet) och den andra är svart och namnet är inte bestämt än, måste hitta på någonting. Några förslag? Nu när jag är äntligen 16, så ska jag ut och leta efter jobb, känns bra. Sjukt trött just nu så jag uppdaterar lite senare.

http://www.gratis5.se/user/register/elliee

Bli medlem, är lätt att samla poäng och du får presentkort hemskickade till dig så fort du har valt summan som beror på dina poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0