Keep loving you

Hemma nu. Jobbig dag, idag fick min klass reda på att var matte och NO lärare skulle tydligen sluta och att den här veckan var hennes sista vecka på vår skola! Sjukt jobbigt, vi får fan i 9an, de kan inte bara byta lärare hur som helst. Men alla gick till rektorn och vi bestämde att ha möte senare på dagen. På luchen hade vi snöbollskrig, ID-klassarna var hur fega som helst och vågrade att komma ut för att köra mot oss (DELTA & MU), igår var de inte lika tveksamma då de var dubbelt så många som oss. Jävligt fegt av de. Men sen hade vi möte med rektorn, som är tydligen helt jävla dum och seg i huvudet. Kan inte besvara en enda fråga. Så jag taggade, för det var så jävla värdelöst att stanna kvar. Varför ska de byta lärare nu om de ändå ska sätta in en ny sedan? Den nya kommer inte veta vad vi kan och det kommer påverka våra betyg. Så jag snackade lite med morsan och hon sa om jag vill ha någonting gjort ska jag gå till kommunen och klaga, vilket jag kommer göra imorgon. Ska samla ihop en namn-lista på alla som vill ha kvar vår matte & NO lärare och sedan gå till kommunen och klaga. Får se vad de gör åt saken.
Jobbig dag, men ska snart åka in till stan, kolla på bio och käka med bästa vän och några till. Ska duscha nu, ses senare! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Tack så mycket! =)

2009-12-15 @ 18:05:28
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0