Black & White

Läste lite på aftonbladet nyss..

Obamaparet ska ha middag idag, 400 namn står på listan, kändisar, politiker, indiske statsministern ska vara där. Och den ansvarige för maten är den svenska kocken Marcus Samuelsson, 39. Han erbjöds förut att bli kock i Vita huset, men tackade nej.
Fatta vad coolt! Att laga mat till USAs president, det skulle inte jag säga nej till. Men vad skulle jag laga med mina skills, pannkakor, kladdkaka kanske? HAHA!


Har även läst att julen kommer inte bli vit det här året utan snarare grågrön. Well, tack så mycket! Visst, inget slask men det blir ingen jul utan snö..


Bild tagen av mig för några år sedan.. Snö :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0