Every day, every night, I'm gonna stay by your side.

Fan vad trött jag är på skvaller, med det menar jag skvallertidningar osv. Har suttit och läst det de senaste dagarna pågrund av brist på någonting att göra. Det finns absolut ingenting att göra här hos frissan, enligt de är det för att det är november och alla sparar pengar inför jul osv. Så alla kunderna kommer komma vid jul. Trevligt, trevligt för att jag kommer bara vara här i en vecka! Otur va? Jag vill inte sitta ner när jag har prao, som vissa andra. Jag vill jobba! Och otruligt nog varje år då jag ska praoa så får jag sånna jobb där man gör absolut ingenting typ! Skit. Förra gången jag praoade var det på en sminkskola och jag skulle sitta som en modell. Sjukt tråkigt, speciellt då hon sminkade mig i över fyra timmar, jag ville dö! Men där fick jag göra mer än vad jag gör här såsom, köpa kaffe, gå ut med hunden, rengöra sminktillbehör och sånna saker. Här behöver jag bara sopa golvet efter varje kund, då det finns hår på golvet resten av dagen behöver jag bara sitta i soffan och läsa äckliga skvallertidningar, visst det var intressant från början men man tröttnar så snabbt! Jag är tacksam över att Jessie finns ibland, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0