I think I'm drowning, asphyxiated.

Snart är det New Moon-premiär! Har glömt bort det totalt. Jag minns förra året, jag var på smygpremiären med min syster, gud vad alla skrek. Så fort Edward kom in alla ba "AAAHHH!" Herregud, små fjortisar som sitter runt omkring en och skriker "GUD VAD SNYGG HAN ÄR BLABLABLA". Snälla, ha iallafall LITE respekt för de som inte vill höra era äckliga röster. Som sagt ni skämmer ut er. Ingen trevlig upplevelse var det ialf, inte förra året för mig. Jag var skit lack hela filmen för att jag och min syster var omringade av äckliga fjortisar som skrek så fort Edward pratade, rörde på sig osv. Men min åsikt om filmen var ialf att de hade tryckt ihop för mycket och visat vääääldigt dåliga scener enligt mig, de kunde ha gjort det så mycket bättre, så därför föredrar jag boken. Ska gå och se New Moon snart också, hoppas att den blir bra ialf. Så nu är Twilighthysterin äntligen tillbaka! OH NOOO! Som ni ser har jag verkligen längtat.........mhm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0