Im here without you

Tjulululu!
Har inte haft tid att uppdatera alls idag, varit upptagen hela dagen och kom hem alldeles nyss. Började dagen med att vakna klockan åtta, duscha och fixa mig. Sedan drog jag till jobbet, där jag fick göra massor av saker. Vid fyra tiden ringde Jessie tid och bad hennes mamma att skicka över mig till hennes butik, så jag drog dit och satt och chillade med Jessie. Hon gillade starkt mina bilder som jag fixade till henne, thank you thank you. Senare vid halv sex tog jag bussen mot stan, skulle dra till Fryshuset och träffa upp några tjejer. Vi gjorde tacos, jag var inte hungrig alls igentligen hade inte ätit på hela dagen så jag hade ingen lust att äta, men jag åt lite och fan vad ont i magen jag fick! Blev även väldiiigt besviken på en kille, även om jag inte gillar honom så blev jag väldigt besviken på hans svar. Förklarar kanske senare. Så nu är jag hemma och skriver, ska snart gå och lägga mig, är sjukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0