Its time for you to grow up

Snart fyller jag 16 och då börjar pengarna rulla in från alla olika håll, det är jag väldigt glad över. Och sen ska jag även börja jobba och självklart plugga samtidigt. Förut hade jag även funderat på att flytta hemifrån när jag fyller 16 men så kommer det nog inte att bli, jag orkar helt enkelt inte att göra allt som krävs, så jag får väl stanna tills jag är 18. Har även funderat ut vart jag vill bo. Hötorget!
Jag minns första gången jag kom dit, jag blev förälskad, allvarligt talat helt besatt av att lyckas hitta en lägenhet där. Hittar jag inte en lägenhet i Hötorget, får det bli någonstans i närheten, är en riktig innerstadsflicka ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0