Love me or leave me.

Chacha kära läsare!
Sitter just nu på praon och jobbar med mitt projekt som jag fick av Jessie. Leta upp bilder, som verkar vara hur lätta att hitta som helst, men skenet bedrar! Det är sjukt svårt att hitta de jävla bilderna. Nu förstår jag varför hon bad mig hitta de här förbannade bilderna till hennes reklam. Aja, hon är ialf bäst ändå. Det fanns ingenting att göra på mitt prao (praoar på en frisörsalong, som hon också fixade till mig eftersom jag hittade inte ett skit så hon hjälpte mig) så jag gick till henne och klagade. Då lånade hon ut sin data till mig eftersom jag ändå slutar klockan sex så kan jag slutföra det här projektet, ju snabbare desto bättre. Ialf för mig :)

Startade en blogg för att i sedan kunna kolla igenom i framtiden vad jag gjorde och hur jag var när jag var 15. Ointressant och meningslöst enligt vissa kanske, men för mig är det hur nice som helst att man kan göra det. Och dagbok kan jag inte heller skriva i eftersom då kommer min kära mamma att läsa ur den, vilket är värdelöst eftersom jag inte vill att hon ska veta ett skit om vad jag gör eller hur jag känner och tänker så åt helvete med dagboken. Och ja, jag är säker på att hon kommer göra det, hon har gjort det förr, varför inte igen? Så fuck off, kära mamma. Och jag tror knappast att hon kommer hitta min blogg, för att 1) hon vet inte att jag har en blogg 2) hon suger på datorer och söka efter någonting. Så synd mamma ;)

Uppdaterar lite senare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0