Revenge is sweet

Hallö alla människor! 
Sitter hemma hos bästavän, duschat nyss. Skönt.. har jag jobbat hela jävla dagen och smuttsat ner mig totalt. Så mycket skitjobb vi fick göra och bära skiiit tunga saker... Men nu är det över, äntligen! Ska snart hem, min kära pappa fyller år. Så hela min chilenska släkt kommer och hälsar på, sjukt många människor jag svär.. Men aja, roligt ska det bli... eller jag hoppas det. Helt slut, så jag orkar inte dra ut idag OCH jag har glömt gymnasiemässan helt. Vet inte om jag ska åka imorgon.. om jag orkar och har tid. Ska ha filmkväll imorn, så vi får se hur det blir. Måste också tänka ut vem jag ska bjuda.. Osäker fortfarande.

Uppdaterar mera senare, när jag kommer hem eller nått. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0