Save me from myself

Äntligen hemma!
Fyfan vilken jobbig dag! Vaknade runt nio och drog till jobbet. Därefter började min bästavän smsa mig och klaga på att hon hade sjukt mycket att göra på praon för att hennes chef tvingade henne att göra vääärsta saken alldeles själv. Och så snäll som jag är så sa jag till min chef att jag skulle ta lunch och tagga dit för att hjälpa henne. De håller på att renovera huset och tomten är enorm! Och hennes chef sa till henne att kratta bort varenda jävla lövjävel som finns på tomten alldeles ensam.. Jävligt elakt av honom. Så till slut så stannade jag kvar där hela dagen..
Jag är heelt slut! Jag vill aldrig mer se löv.
Så nu ska jag fixa någonting varmt att dricka och sedan ta ett bad.
Ha det gött! Uppdaterar lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0