She won't walk away, but she won't look back.

Fan jag somnade igår.. Och idag har jag haft en jävligt stressig dag. Först skolan, slutade sent. Fick springa hem, byta om och springa till bussen. Skulle åka in till stan och möta upp bästavän och några tjejer. New Moon-timee. Vi käkade på kungshallen och sen taggade vi till bion. Fan, vad filmen var bra! Och det är så jävla synd om Jacob... Jag har lust att döda Bella, hur fan kan hon välja Edward när Jacob står och verkligen ber henne om att hon ska välja honom och stanna med honom? Jacob gör allt för att göra henne glad medans hon tänker på Edward, men ändå så ger hon honom hopp, vilket sårar honom bara ännu mer. Idiotiskt. Herregud, kvinna! Men aja, det är min åsikt. Har ni sett filmen? Isåfall, vad tyckte ni?

Kolla på honom! Är inte han gullig? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0