Together we'll cry happy tears

Angående min design.... Jag vet, den suger! Headern är nästan tom och väldigt meningslös, jag vet inte ens varför jag har den eller hur jag tänkte när jag gjorde den. Så idag ska jag göra en ny, fixa om hela min blogg.

Fan, jag har fortfarande inte kommit igång med plugget... Och kommer förmodlingen inte göra det idag heller. Jag orkar inte helt enkelt, det får bli imorgon på praon eller hemma hos Jessie. Jag skiter i, jag orkar inte sitta hos frissan och göra ingenting så jag ska klaga, Jessie får göra någonting åt saken och jag skulle gärna behöva lite tid att plugga. Så det är en fördel med att jag sitter och pluggar istället för att göra ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0