You are not alone, I'm here with you

Har inte uppdaterat alls idag, är lite sur på mig själv men jag har en ursäkt ialf! Slutade runt fyra, sprang hem för att duscha och fixa mig och sedan tog jag bussen in till stan.. Skulle träffa tjejerna i fryshuset, så jag hann inte uppdatera alls. Men idag har det varit ganska stressigt, hade möte idag med mentorn och föräldrarna (utvecklingssamtal) vilket öppnade min ögon en hel del, hade en hel del IG-varningar tyvärr, men jag snackade lite med lärarna om det och de sa att det var förut, men nu eftersom jag har lämnat in all arbete så går det bra. Kanske MVG i engelska & svenska, nice. Men hoppas få MVG i bild, musik & NO också. VG i SO (kanske till och med MVG om jag lyckas göra uppgiften till den 1 februari helt perfekt)  i idrott (måste komma ihåg idrottskläder och komma i tid) spanska (om jag pluggar som fan) och typ G i matte och de andra ämnen. Det får jag hoppas på, men nu är det inte långt kvar tills betygen sätts så jag får plugga som faaaaaan!
Nu sitter jag ialf och spelar gitarr, ska snart plugga. Uppdaterar lite senare

Och tack så mycket för stödet jag fick idag utav dig Hannah! Du är guldvärd. ♥
Besök gärna hennes blogg.
http://blogg.veckorevyn.com/hannahs-blogg/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0